Monday, August 13, 2007

DOKTORA ÖĞRENİMİ (LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM) GÖRME SUÇU - 7. yazı - 28.06.2007

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Personel Daire Başkanlığı


Sayı :B.30.2.KOÜ.0.70.71.02-4664

28 HAZ 2007

İlgi: YÖK Başkanlığı'nın 16.03.2007 tarihli, 1263-6983 sayılı yazısı.


2547 sayili Kanunun 35. maddesi uygulanmadan üniversitenin bulunduğu il dişindaki bir başka üniversitede lisansüstü egitimlerini surdurmekte olan ogretim elemanlarinin egitim-ogretimlerini engelleyici herhangi bir islem yapilmamasi ancak, 2547 sayili Kanunun 36. maddesinin(c) bendi hukumleri cercevesinde ilgililerin takip edilerek gereginin yapilmasi Yuksekogretim Kurulu Baskanligi'nin ilgi yazisi ile istenmektedir.
1) 2547 sayili Kanunun 35. maddesi uygulanmadan bir baska universitede halen egitimine devam edenler;
a) Danisman ogretim uyesinin ve ilgili Enstitunun onayladigi bir calisma takvimini belgeleyecekler,
b) Onayli calisma takvimine uygun olarak duzenlenen calisma raporu geregince ogretim gorevlisi ve okutmanlar icin zorunlu ders yuku karsiliginda Kocaeli Universitesi birimlerinde ders planlanacak,
c) Bu kapsamda il disinda egitim goren ogretim gorevlilileri ile okutmanlarin vermekle yukumlu olduklari dersler icin universite disindan ek ders ucreti ile ders gorevlendirilmesi yapilmayacak,
d) Arastirma gorevlilerinin en az 2(iki) gun kendi birimlerinde gorevli olmalari saglanacak,
e) Bu kapsamda il disinda egitim goren ogretim elemanlarinin 2547 sayili Kanunun 36. maddesinin (c) bendi geregince, il disinda bulundugu saatler disinda Kocaeli Universitesi'nde en az Devlet memurlari icin kabul edilmis olan haftalik calisma suresi kadar bir sure egitim-ogretim, bilimsel arastirma, uygulama ve yonetim gorevleriyle universite organlarinca verilen diger gorevleri yapmakla yukumlu olacaklardir
2) 35. madde uygulanmadan lisansustu egitim yapilan programlar universitemizde mevcut ise, bu programlarda yuksek lisans/doktora yapanlarin universitemize yatay gecisinin saglanmasi icin ilgili Kurul Kararlari Rektorluge gonderilecektir. Ayrica bu konumdaki ogretim elemanlari icin ortak doktora programi acilmasina iliskin girisimde bulunulacaktir.
3) Meslek yuksekokullarinin 35. madde kapsaminda gorevlendirme istegi uygun degerlendirilmiyecektir.
Geregini rica ederim.

Prof.Dr.AyşeSevim GÖKALP


Rektör Yardımcısı

EK: İlgi vazı


DAĞITIM:

-Fakülteler
-Enstitüler -YO /MYO. -Bölümler -Merkezler /Birimler


No comments: